Buitenschoolse opvang

Kind in Beeld

Kind in Beeld biedt sinds 2014 naast antroposofische kinderopvang ook BSO en vangt dagelijks zo’n 70 kinderen op, waarvan het merendeel van Vrije School Mareland wordt opgehaald. https://www.kindinbeeld.com/buitenschoolse-opvang

Blos

Blos kinderopvang verzorgt buitenschoolse opvang (BSO) voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. De opvang varieert van 13.00 tot 15.00, 13.00 tot 18.30 of van 14.45 tot 18.30 uur, inclusief of exclusief vakantieopvang. U kunt ook alleen gebruik maken van opvang tijdens de vakanties. Meer informatie vindt u op  www.blos.nl.

Samen plezier maken bij Partou Pollewop

Maak kennis met onze buitenschoolse opvang

Je vindt ons in een prachtig gebouw aan de Slachthuislaan in de wijk Groenoord. In onze grote groepsruimtes vermaken de kinderen zich in de verschillende speelhoeken, de chillhoek is favoriet bij de oudere kinderen. In de keuken leven alle kinderen zich maar al te graag creatief uit.
Liever buiten ravotten of sporten? Zin in een potje voetbal? Op het speelplein is alle ruimte.

Openingstijden:
ma t/m vrij vanaf sluitingstijd school tot 18.30 uur (voor Mareland zijn wij geopend vanaf 13:00 )

Mark, locatiemanager: 06-29451686
Bso Leiden – Slachthuislaan 25 | Partou

‘Een goede mix van actie, rust en gezelligheid: daar geloven wij in!’

Vanuit Vrije School Mareland zijn er ook leerlingen die naar andere BSO’s gaan. U vindt er hier enkele.